Top

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij willen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date houden en artikelen met de beste kwaliteit leveren. Het kan helaas voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Wij nemen onze klanten zeer serieus en we raden u dan ook aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reptiqueen.nl of via het onderstaande contactformulier.

Leidt dit niet tot een oplossing? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
@